Vi väntar....

Som sagt, vi väntar på Issoras lilla olycka. Vet att hon förbereder sig noga! Jag är lika spänd som ni är det lovar jag. Kul att många läser och kul att fler och fler kommenterar!

Hej förresten. Ett tag sen jag skrev så undertiden ni väntar ska jag berätta om en liten händelse som jag fick höra från en bekant. En tjejkompis berättade det här historian från när hon var yngre, vet inte hur gammal men inte allt för ung i allafall. Dom hade druckit vin, det var hon noga med att säga. :)

I allafall. Jenny, vi kan kalla henne så och hennes kompis Sara(?) satt hemma i Jennys föräldrars hus i Kungsängen. Det snöade enormt mycket och båda var trötta efter en vecka i skolan. Dom delade på en flaska vin och satt och småsnackade, då fick Sara en ide! -Jenny, vi åker pulka! -Njaa sa Jenny, jag vet inte var pulkan är någonstans. Öl serverades och båda två blev fullare och fullare. Då sa Jenny. -Nu letar vi reda på pulkajävlen, sen åker vi i backen bakom huset. Viden ven ordentligt när dom lämnade  huset och tjejerna hade på sig fullmundering, skidjacka, rejäla skor (som Jennys pappa snällt lånade ut utan hans vetskap), täckbyxor, vantar och mössor. Den röda pulkan låg snyggt och prydligt på hyllan, där den alltid brukade ligga. För att nå upp var Sara tvungen att använda en kartong. Hon klättrade upp och halkade till. Ena foten i kartongen och den andra utanför. -Hahahaha, med gud! skrattade Sara. -Jag kan hjälpa dig sa Jenny och höjde armarna mot pulkan. Den tighta jackan begränsade hennes smidighet och hon tänkte att det är dags att köpa en ny. -Börjar du bli en tjockis sa Sara och klappade Jenny på rumpan? -Nej, jag börjar inte bli en tjockis. Jag börjar bli kissnödig, hostade Jenny ur sig. -Smart sa Sara, det skulle du tänkt på innan!

Efter några åk så bestämde de sig för att åka tillsammans. -Du kan inte sitta framför mig ropade Jenny, för då kommer jag kissa på mig. Sara skrattade och sa. -Äh, kissar du på dig så gör jag också det. Jenny vek sig av skratt och sa till Sara att hon är världens bästa kompis. I fullfart så åkte dom ner och Jenny kände att kissnödigheten var maximal. Sara vred på sig lite och pulkan ändrade riktning, mot en stor snövall! Jenny la sig ner och hamnade i en liten snödriva och skrattade som aldrig förr. -Hur gick det?! tjöt Sara. Jenny satt i snödrivan och bara skrattade och skrek. -Du kommer aldrig tro mig, jag kissar i byxorna nu! -Va?! undrade Sara och sprang dit. Där satt Jenny, stor nog att inte kissa på sig men ändå gjorde hon det. Sara satte sig bredvid henne och undrar om hon verkligen är sann?! Jaa, snyftade Jenny samtidigt som hon skrattade. Jag kissar i byxorna, titta. Hon såg hur hennes ljusblå byxor blev mörkare och mörkare. -Varmt och skönt kan jag tänka mig undrade Sara. -Jaa, det är det verkligen kontrade Jenny. Sara skattade och efter en stund så sa hon. -Jenny, nu kissar jag också i byxorna. -Sa ju att jag skulle göra det. Där satt tjejerna och kissade på sig.

Dom lovade varandra att det här skulle stanna till dödagar men nu vet jag, Issora och alla ni andra om vad som hände där där januarikvällen.

Puss på er!

/Matteus

Kommentarer
Postat av: flyttkort

Ytterligare en trevlig berättelse. Fortsätt med sådana som denna och den om Johanna som kom tidigare.



Issora: Hur går det? :)

2010-09-27 @ 00:07:38
Postat av: Carlan

Slut på updates på sidan eller?

2010-11-10 @ 19:07:48
Postat av: Gustav

Ja, vad hände egentligen? Vi vill ha mer!!=)

2010-12-28 @ 20:55:55
Postat av: Emmeli

Håller med Carlan, sidan verkar vara helt död

2011-01-04 @ 13:16:07
Postat av: Leif

Kan någon hjälpa mig att kissa i byxorna? Jag tänker klä ut mig till tjej i kjol och nätstrumpor och kissa i byxorna på en offentlig plats där många kan se mig. Det ska flöda ordentligt nerför benen och bli en stor sjö på golvet. Jag vill blöta ner mig ordentligt.

2011-01-11 @ 23:00:59
Postat av: Leif

2011-01-11 @ 23:03:16
Postat av: Leo

Kära vänner. Vill någon av er hjälpa mig att kissa i byxorna. Jag vill klä ut mig till tjej i kjol och strumpbyxor och kissa på en offentlig plats där många kan se mig. Det ska rinna ordentligt utefter benen och bli en stor sjö på golvet. Sen ska jag gå hem blöt.

2011-01-11 @ 23:08:34
Postat av: Lite info bara

För er som vill ha mer att läsa och ännu inte hittat detta forum så kommer en bra länk här. http://www.wetbbs.com

2011-02-19 @ 13:36:43
Postat av: Kim

Skriv gärna mer! det vore så kul! Att ha blogg betyder ju att man måste underhålla den och uppdatera, annars är det ju ingen blogg ;)



Mer berättelser tack =)

2011-03-19 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0