Välkommen!

Hej där!

Första gången jag/vi bloggar men kul ska det bli! Den här bloggen kommer mestadels handla om att kissa i byxorna. Så känner du dig träffad eller kanske bara är nyfiken på själva ämnet så är det här rätt forum för dig.

Vi är två som skriver. En kille och en tjej. Båda i samma ålder boendes i Stockholm. Vi började med att prata om ämnet kissa på sig och det visade sig att vi delade samma intresse och mycket finns att skriva om det. Fösta chatten vi hade pågick över två timmar så vi kände att en blogg vore på plats!

Ha det vått och gott!

/M

Kommentarer
Postat av: anonym kissare

jag kissade i en brevlåda en gång..

2010-07-27 @ 16:48:51
Postat av: Ewa

Hej

Vilken trevlig blogg. Hur gamla är ni? Tänker ni lägga ut bilder på er själva? Jag är tjej och njuter av att kissa på mig. Jag trodde att jag var ensam tjej som njuter av det.

Ewa

2010-08-26 @ 11:09:47
Postat av: Matteus

Hej Ewa!



Välkommen hit. Kul att det är fler som njuter av att kissa på sig. Du har kommit helt rätt! Vi är 32, födda samma år. Hur gammal är du?

2010-08-26 @ 19:12:08
Postat av: Issora

Hej Ewa!



Fint att höra av ett fan, alltid roligt med uppskattning! =)



Vi är bägge runt 32, känner oss givetvis mycket yngre...



Än så länge finns det en bild här på bloggen av mig i mina nedkissade byxor, men givetvis kommer det fler bilder, dock inga på våra ansikten, anonymiteten vill vi hålla på ett tag till.



Du som också tycker sånt här är roligt, har du någon historia eller kanske till och med bild som du skulle vilja delge oss? Inspiration är alltid välkommet..



Kram Issora

2010-08-26 @ 19:19:30
Postat av: mc

Jag tycker det är helskönt. Kissar gärna på mig ofta när jag är ute. Bor i kungsängen, och delar gärna intresset med någon. Gärna visa för varandra. Förutom att kissa så älskar jag att blöa rumpa eller underliv/kuk i vatten... och sedan gå och handla med blöt bak. Härligt.

2010-10-23 @ 00:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0