Idag..

...tänker jag kissa i byxorna. Antingen tillsammans med min kära vän I eller med mig själv. Det visar sig! Issora, har inte sett dig på msn på länge. Saknar dig! Det vore ju så roligt att göra det tillsammans med henne i telefon. Vad säger man, hur det känns eller? Ja, nåt sånt antar jag. Känns spännande att bara tänka på det!

Idag är det tisdag och dom två tuffaste dagarna i veckan har gått, det är skönt. Snart helg igen och som sagt, vått i brallan blir det senare idag.

Hoppas du som läser mår bra.

Kram på er

/M

Kommentarer
Postat av: Issora

Rackarns vad vi ska kissa ihop! :)

2010-08-24 @ 19:49:22
Postat av: Flyttkort

Lite nyfiken på hur ni två egentligen hittade varandra och vad som fick er att våga ta kontakt och hela den biten. Skriv gärna om det någon gång.

2010-08-25 @ 23:14:09
Postat av: Matteus

Hej Flyttkort.



Kul att du skriver. Jag och Issora träffades i ett chatrum. Vi började prata och kom in på det här med att kissa i byxorna. På den vägen är det. Lite komiskt faktiskt. Vi har hållt kontakten sen juli och båda ligger på samma nivå. Vi har inte träffats irl men vi pratar i telefon och konverserar oftast via msn. Det kändes som det "klickade" direkt. Kul att du skriver som sagt och har du mer att tillägga är du välkommen att kommentera. Välkommen till Kissa på sig bloggen.



/Mattus

2010-08-26 @ 18:30:52
Postat av: Lobo

En häftig video. Det tar ett tag innan hon kommer till. Men sen... http://www.youtube.com/watch?v=7QDWg5dSYGA

2010-08-29 @ 10:12:45
Postat av: Anonym

Oj, det var inte dåligt. Hon var verkligen kissnödig. Jättetack för att du delade med dig Lobo.

2010-08-29 @ 19:17:18
Postat av: Anonym

Har alltid velat kissa på mig offentligt. MEN VÅGAR VERKLIGEN INTE.

2012-01-10 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0