Anledningar

 Hej vänner.

Nu har jag nya funderingar. Varför kissar man på sig, och stämmer det verkligen att när man blir skiträdd så släpper alla hämningar och det blir vått? På fråga nummer två kan jag svara, Ja. Det gör det faktiskt. Det är någon sorts fysiologisk reaktion som gör att man inte kan hålla tätt.

Men annars då? Vi har ju våra anledningar, Marius och jag, för att det helt enkelt är roligt och lite busigt. Hahahaha. För det är det verkligen, ni borde pröva, alla borde pröva allting en gång innan man ratar det. Kan ju också tänka mig att det finns en del som tänder på det, typ wet-sex ni vet. Sen, uppmärksamhet kanske? Fast tror inte så mycket på den, då borde man se det oftare, "in public". Det vore ju också roligt i och för sig...  :)

Så, nu ska jag kila, ha det fint, och för allt i världen; Gå inte och håll er!!

                                               Kram I.

Kommentarer
Postat av: Matteus

Issora min vän, jag heter Matteus. Trodde vi kände varandra. :) Bra rader förresten. Jag vet att man kan kissa på sig av rädsla. Kroppen stänger av sig och fokuserar sig på något annat. Fearwetting kanske det heter?

2010-08-11 @ 14:58:46
Postat av: Anonym

Rackarns. Förlåt söta du, klart jag vet att du heter Matteus, däremot heter grannens katt Marius. Kan jag ha tänkt på honom mån tro???

2010-08-22 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0