Alla våra fina läsare!

Hallå, hallå.

Om ni visste hur glada vi är över att ha så många läsare! Vi är så tacksamma över att ni tar er tid att läsa vår anspråkslösa blogg. Vad vi däremot undrar över, är hur många som egentligen har prövet att blöta ner byxorna hemma.. Jag vågar drista mig till att gissa att det faktiskt är några stycken, varför annars det stora intresset?

Vi skulle bli så lyckliga om ni kunde tänka er att göra ett litet inlägg och berätta om era egna erfarenheter. Vi fortsätter givetvis som vanligt, exprimenterar med olika klädesplagg för att utröna den stora frågan, vilket är egentligen det optimala klädesplagget att kissa på sig i??? 

                        På återssende! /I.

Kommentarer
Postat av: Doktorn

Jeans. Inget snack om saken. :D

Tyget blir så härligt styvt av vätan.

2010-08-08 @ 14:52:43
URL: http://phade.blogspot.com
Postat av: Anonym

Är nog faktiskt benägen att hålla med, men testa leggings också och se vad du tycker. :)



/I.

2010-08-08 @ 18:36:35
Postat av: Lennart

Hej mina vänner!

Jag har alldeles nyss kissat i byxorna. Kom hem och var jättekissnödig. Jag försökte hålla mig så länge jag orkade, för att det skulle flöda ordentligt, när jag satte mig i fåtöljen för att kissa. Det var skönt. Nu är jag ordentligt blöt. Jag älskar att klä mej som kvinna, ha på mig trosor, strumpbyxor, kjol med foder eller underkjol, jumper eller blus.

Då tycker jag det är extra skönt att kissa ner mig, särskilt när det rinner ner utefter benen. Kom igen tjejer och kissa med mig när jag har kvinnokläder.

2010-12-16 @ 21:57:34
Postat av: Lennart

Hej alla kissnödiga vänner.

Jag har precis nu kissat i byxorna. Kom hem och var mycket kissnödig men gick inte på toaletten utan satte mig i fåtöljen och kissade. Va skönt det var.

Skönast tycker jag det är när jag klätt ut mig till kvinna när jag kissar. Då brukar jag hålla mig tills jag nästan spricker. Det är så varmt och skönt när det rinner utefter strumpbyxorna. Jag tycker kjol är skönast. Kom an, tjejer, och kissa med mig.

2010-12-16 @ 22:09:30
Postat av: emmeli

Håller med Doktorn Jeans ligger helt klart på 1:a plats

2010-12-23 @ 18:17:44
Postat av: Emmeli

Hej Lennart! Kan hålla med di att det är skönt och ha kjol och strumpbyxor ock kissa i. Jag brukar ha trosskydd då för att då rinner inte kisset rakt ner utan sprider sig åt sidorna så det kommer ner på benen, är jätteskönt när det forsar ner tihi liksom kittlar lite. Fast det med trosskydd fungerar inte på dig.

2010-12-23 @ 21:19:50
Postat av: Jens

2011-01-07 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0