Sett och hört

 Hej alla.

Hur vanligt är det att vuxna människor kissar på sig funderar jag på. Jag har bara sett det någon enstaka gång, och då har det varit de vanliga a-lagarna på parkbänken i centrum. Jo, en annan gång har jag också varit med om det, det var en tjej som fick ett epilepsianfall på gatan, och då släppte alla, hmm, hämningar. Men inte annars.

Och varför är det så? Kan det vara för att det är så förknippat med småbarn, "vuxna kissar inte på sig", eller för att det är något skamfyllt? Men det är ju så konstigt, kissa måste ju vara det mest naturliga som finns, tillsammans med att andas. Det är ju liksom något man inte kommer undan.

Jag vill höra om era första gånger, vad hade ni på er, var stod ni någonstans, och så klart, det viktigaste av allt, hur kändes det?
Någon gång ska jag berätta om hur det var för mig att bli av med oskulden. Men inte idag.


                                Kram I.

Kommentarer
Postat av: emmeli

Jag har skrivit en berättelse från jag började och kisssa på mig till nu på WorldPad. Vet nån hur jag gör för och få den hit. Tack på förhand

2010-12-23 @ 21:56:14
Postat av: Emmeli

Verkar vara helt dött här. Kan berätta att första gången jag kissade på mig var när jag var elva och var vid majbrasan.

2010-12-30 @ 13:56:09
Postat av: Jollie

Emmeli. Bli medlem och posta din berättelse här http://www.wetbbs.com/forums/forumdisplay.php?10-Other-languages-Svensk Det är ett svensk forum som handlar om wetting. Skulle vara kul om du kom dit och skrev lite. Känner mig rätt så ensam som tjej där. Vi är några men inte så många.

2011-03-29 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0